Aus der Branche

Zurücksetzen
2 Ergebnisse
Foto: Speidel GmbH
16.11.2022

Swenja Speidel verstärkt Geschäftsleitung des Wäscheherstellers

Swenja Speidel hat zum 01.06.2022 einen Sitz in der Geschäftsleitung der Speidel GmbH übernommen. Sie verantwortet die Bereiche Marketing, Produkt Management, Design und eCommerce. Mit ihr übernimmt die dritte Generation der Gründerfamilie Verantwortung für das Unternehmen.

Alexander Beck, seit 15 Jahren Teil des Speidel Teams, übernimmt in der neuen Geschäftsführung die Bereiche Produktion, technische Produktentwicklung und Beschaffung. Günter Speidel, der das Unternehmen über Jahrzehnte erfolgreich geführt hat, wird weiterhin als Geschäftsführer den Vertrieb sowie die Bereiche IT und Finanzen verantworten.

Swenja Speidel hat zum 01.06.2022 einen Sitz in der Geschäftsleitung der Speidel GmbH übernommen. Sie verantwortet die Bereiche Marketing, Produkt Management, Design und eCommerce. Mit ihr übernimmt die dritte Generation der Gründerfamilie Verantwortung für das Unternehmen.

Alexander Beck, seit 15 Jahren Teil des Speidel Teams, übernimmt in der neuen Geschäftsführung die Bereiche Produktion, technische Produktentwicklung und Beschaffung. Günter Speidel, der das Unternehmen über Jahrzehnte erfolgreich geführt hat, wird weiterhin als Geschäftsführer den Vertrieb sowie die Bereiche IT und Finanzen verantworten.

Swenja Speidel kennt das Unternehmen seit sie als Schülerin während der Ferien dort gearbeitet hat. 2011 ist sie fest eingestiegen, zunächst als Teil des Vertriebsteams. Swenja Speidel: „Der Einstieg über den Vertrieb war ideal, um unser Unternehmen, unsere Handelspartner und Kund:innen intensiv kennen zu lernen. In dieser Phase habe ich meine Leidenschaft für das Marketing entdeckt. Ich bin sehr dankbar dafür, wie schnell ich die Gelegenheit bekommen habe, in diesem Bereich Verantwortung zu übernehmen und als Marken- und Produktmanagerin auszubauen. Die Marke und das Unternehmen weiterzuentwickeln sehe ich auch in der neuen Position als meine zentrale Aufgabe.“

Quelle:

Speidel GmbH

Fresh Relevance launches new customer department to support strong company growth (c) Fresh Relevance
Mike Austin CEO of Fresh Relevance
24.06.2021

Fresh Relevance launches new customer department to support strong company growth

Reorganization follows record quarter and additional investment as eCommerce continues to thrive

Fresh Relevance, the versatile personalization and decision engine, today announced the launch of a new customer department to support a growing customer base of more than 500 websites, including major brands in the UK, Nordics and US. The launch follows a record quarter and additional investment from Foresight Group to drive the company’s ambitious global growth strategy.

The new customer department brings together Fresh Relevance’s service, support, customer success and account management divisions located in Southampton (UK), London (UK) and Boston (US). The department is led by the newly appointed Vice President Customer, Huriyyah Dhanse.

Reorganization follows record quarter and additional investment as eCommerce continues to thrive

Fresh Relevance, the versatile personalization and decision engine, today announced the launch of a new customer department to support a growing customer base of more than 500 websites, including major brands in the UK, Nordics and US. The launch follows a record quarter and additional investment from Foresight Group to drive the company’s ambitious global growth strategy.

The new customer department brings together Fresh Relevance’s service, support, customer success and account management divisions located in Southampton (UK), London (UK) and Boston (US). The department is led by the newly appointed Vice President Customer, Huriyyah Dhanse.

Dhanse states: “Many organizations have experienced massive eCommerce growth during the pandemic. This has led to increased investment in omnichannel platforms such as Fresh Relevance, as companies look to sustain and gain market share by optimizing how they connect with, convert and retain customers.” Dhanse adds: “Our new customer department aligns the company’s expanding support, services, customer success and account management teams in the UK and US into a single entity, focused on helping brands achieve and exceed their commercial objectives. By bundling all customer-facing roles into one central department, we are able to provide an even more seamless customer experience and align all touchpoints in the customer lifecycle - from onboarding through to day-to-day support and strategic advice.”

Fresh Relevance boasts a 98% customer retention rate, and it is a statistic that company CEO and co-founder, Mike Austin, is proud of and committed to maintaining. “The success of Fresh Relevance is built on the quality and reliability of our platform, a clear vision for the future of online retail, but above all else the way we build long-term partnership with our customers”, states Austin.

These comments are endorsed by a 9.7 score for Quality of Support on G2, the world’s largest tech marketplace, which is accompanied by a raft of positive feedback from customers such as: “The best thing about Fresh hands down is the support, which comes from literally all avenues. The support team are quick, they really take time to explain things and help you to set anything up you need. Account management talk to you like you're the only person in the room, analyze everything you're doing in depth and help you to see what you're missing whether that be tools or strategy. Everybody goes the extra mile and follows up any open issues.”

Austin concludes: “As we scale up our global operations after a record quarter, it is vital that we keep the voice of the customer at the heart of everything we do. This is the primary aim of the new Fresh Relevance Customer Department.”

Quelle:

Chief PR Ltd